branding

En waarom je het pas ziet als je het door hebt

Met een duidelijke branding vertel je waar jij of jouw bedrijf voor staat. Je laat je persoonlijke eigenschappen zien. Dát wat jou uniek maakt zorgt voor een onderscheidende positie. Met een sterke, authentieke branding begint de merkbeleving en een duidelijke herkenning van jouw brand is cruciaal voor het bouwen van een sterk merk. Het geeft jouw en je (sales)team zelfvertrouwen en een duidelijk beeld van wie jullie zijn en waar je voor staat. Ons belangrijkste doel is dan ook om jouw uniciteit in beeld te brengen. Want hé, ben jezelf, er zijn al zoveel anderen!  

 

sterke merkstrategie

En hoe deze het verschil gaat maken

Bekend worden doe je door consistent herkenbaar gedrag te vertonen: in het contact met je klanten, in je communicatie én met  je collega’s op kantoor. In de Sterke Stijl Strategie beschrijven wij de merkwaarden zo concreet mogelijk en hoe je die met zijn allen eigen kunt maken en na kunt leven.

Merkwaarden zijn onderscheidend, ambitieus en liefst opmerkelijk. Ze gaan niet over wát je doet, maar hóe je dat doet. Ze beantwoorden de vraag: ‘Wat is nou typisch voor onze organisatie?’ en: ‘Wat past bij ons en wat niet?’.

 

styling

En wat dat met theater te maken heeft

You are what you wear. En dat geldt evengoed voor jouw bedrijf of winkel. Een consistent doorgevoerde stijl en een duidelijke herkenning van jouw brand is cruciaal voor het bouwen van een sterk merk . Klopt de merkstijl bij de omgevingsstijl. Voelt jouw klant zich op zijn gemak en wordt hij geïnspireerd? Worden jij en je medewerkers elke dag positief herinnerd aan waar jullie voor staan? Is de werk-of verkoopvloer zo ingericht dat iedereen elke dag zijn beste prestaties kan leveren? Beleving! Kleur-en materiaalgebruik, licht, geur, routing, entree.. Wij laten ook je omgeving voor je werken.